Tuesday 25 March 2014

Keputusan - Mari Beri Pendapat : Tragedi MH370

Bertama sekali takziah diucapkan kepada keluarga mangsa MH370 diatas berita terbaru mengenai MH370 yang telah diumumkan oleh Perdana Menteri Malaysia, Dato Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak. Sudah pasti, sejak daripada pada hari mula MH370 dilaporkan hilang semua pihak mengharapkan agar berita-berita yang bakal diterima adalah berita yang mengembirakan. Namun berita yang sebaliknya telah dilaporkan.

Pada masa yang sama ada banyak persoalan-persoalan besar yang sentiasa berlegar-legar diminda apabila berfikir secara mendalam tentang tragedi ini. Oleh itu, untuk mendepani hari-hari mendatang, kita mesti sentiasa peka dengan apa yang berlaku disekeliling kita. Apatah lagi apabila melibatkan peristiwa-peristiwa yang besar seperti Tragedi MH370.

Sebagai inisiatif untuk memahami tahap kesedaran serta pandangan rakyat Malaysia mengenai sebarang isu yang sedang berlaku di sekeliling samaada dalam dan luar negara. Maka, kajian soalselidik ringkas seperti ini saya jalankan. Insyaallah saya akan kongsikan pendapat atau pandangan saudara/i dalam bentuk penerbitan yang sesuai kepada semua khususnya rakyat Malaysia. Mudah-mudahan ianya akan dapat menyumbangkan sesuatu yang bermanfaat kepada semua.

Mari Beri Pendapat tentang Tragedi MH370. Sila Klik di SINI.

Terima Kasih.

__________________________________________________________________________________

Hasil Kajiselidik yang telah Dijalankan ( 25hb - 28hb Mac 2014). Seramai 34 orang responden yang telah memberikan maklum balas.























No comments:

Post a Comment